Kéthely és Hollád között több furcsa rész is van, kezdődik egy szántás melletti úttal ami már nem is létezik, jön egy homokos fal két lépcsőben, amire feltolni is nehéz a bringát, kitekerni lehetetlen a laza talaj miatt és a 30%-os emelkedes miatt. Majd Hollád előtt van egy árnyékos, homoru profilú lejtő ami gyönyörű de életveszélyes a masszív mennyiségű faág borítás miatt. Többi rész viszont teljesen oké, Berény Keresztúr közötti szolohegyre még érdemes kitérőt tenni, mert az remek zárás lehetne. Fenyvestol délre a homokos utak nem durvák, Kethelynel a domb nagyon szép. Vörs felé a vasút melletti rész iszonyat jó, haladós,
A túra egy igazi kihívás, de megéri a fáradságot. A leírását szeretném kiegészíteni azzal, hogy a túra Tikos és Hollád között is keresztezi a 7-es főutat, és itt még zebra sincs. Továbbá Vörs és Főnyed között kétszer kell keresztezni a Nagykanizsa-Balatonszentgyörgy vasútvonalat, ahol az egyik sorompó nélküli. Fokozott óvatosságot igényel. A Kéthely és Hollád közötti szakasz egyes részei kizárólag csak a profi mountain bikeosoknak ajánlottak. A meredek részekre a szintvonalak sűrűségéből előre lehet számítani, ezek leküzdése még gyalog is kihívás. Itt és a Pálmajor-Kéthely szakaszon is a földutak nagy része a mezőgazdasági és erdészeti munkagépek által használt. A talaj vagy agyagos, vagy száraz időben az említett gépek miatt több centi vastag, hintőpor finomságú lösszel borított. Nedves időben járhatatlan, még gyalog is. Nem viccelek, egy fatbike-kal ellenőriztem. Ezeken a helyeken haladni csak az út melletti szántásban, vagy erdősávban, a fák között tudtam. Az útvonal kitáblázása a települések közelében tökéletes, de benn az erdőben gyakran kellett az alkalmazást használnom, mert előfordulnak váratlan, kitáblázatlan letérők. Az alkalmazás pontosan megmutatja a helyes utat, használata egyszerű, de folyamatos üzemben jelentősen leterheli az akkumulátort. Akinek nincs helyismerete, vigyen magával power bank-et, vagy térképet. Jó bringázást mindenkinek.